سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چه خوش است که آن دم که به عالم برسد از کعبه صدایش... (خرامان)
قالب وبلاگ

حاجی! جان بچه ت یه کاری بکن...   قالیباف: بیا،‌ این کف دست من. اگه مو داره بکن!

آقای شهردار . . .

نظر یادتون نره ها ...


[ پنج شنبه 86/4/21 ] [ 1:2 عصر ] [ محمدعلی ] [ نظر ]
سفر سید محمد خاتمی رئیس جمهور سابق به شیراز و بویژه حاشیه‌های این سفر بازتاب‌های مختلفی در رسانه‌ها داشت.
  در این رابطه ، روزنامه شرق طی مطلبی مورخ شانزدهم تیرماه ، سفر به شیراز را آغاز سفرهای استانی خاتمی  نامید.
 
تعداد شرکت کنندگان در مراسم سخنرانی خاتمی نیز دستمایه‌ای برای تفاسیر مختلف رسانه ای و سیاسی شد. محمد علی ابطحی که زمانی مسئول دفتر خاتمی در دوران ریاست جمهوری بود ، در وبلاگ خود تعداد استقبال کنندگان از رییس جمهور سابق را 10 هزار نفر ، خبرگزاری فارس پنج هزار و روزنامه کیهان نیز این تعداد را کمتر از هزار نفر ذکر کردند.
 
قبل از انجام سفر آقای خاتمی ، تبلیغات وسیعی در سطح شهر شیراز و استان فارس انجام شده بود. پوسترها و بیل بوردهایی با امضای ائتلاف اصلاح‌طلبان شیراز، در سطح شهر نصب شده و از چند روز قبل به موبایل‌ها برنامه حضور وی sms می‌شد. 5 نشریه استانی نیز مردم را به استقبال و حضور در سخنرانی رئیس جمهور سابق فراخواندند. در نهایت بر اساس مشاهدات و تخمین خبرنگار« جهان» و با توجه به میزان گنجایش مسجد محل مراسم و محوطه اطراف که مردم در آن حضور داشتند، تعداد جمعیت حاضر در مراسم ، بین 3 هزار و 500 الی 4 هزار نفر بود که البته با توجه به فضای غیرسیاسی کنونی و عدم تصدی مسئولیت رسمی از سوی آقای خاتمی ، استقبال معقول و متناسبی به شمار می آید.

استقبال از خاتمی !!!

طنز :

مسئولیت در صحنه

خاتمی احساس مسئولیت کرد. به گزارش کاکونیوز حجت الاسلام خاتمی رئیس جمهور سابق ایران در جمع جمعی از مردم شیراز احساس مسئولیت کرد. این گزارش حاکی است خاتمی پس از آنکه استقبال مردم شیراز را دید متوجه برخی نکات شده و احساس مسئولیت کرد. کارشناسان معتقدند پس از خرداد 76 که خاتمی برای بار اول مسئولیت را احساس کرد این دومین بار است که چنین احساسی به ایشان دست داده است.

بالاخره سفرهای استانی رئیس جمهورمان هم بر روی بعضی دوستان اثر گذاشته ... خدا قبول کنه . ان شاءالله که ریا نیست . . . ؟؟!!!؟؟


[ پنج شنبه 86/4/21 ] [ 12:46 عصر ] [ محمدعلی ] [ نظر ]

صادق اشک تلخ گفت: انصار حزب الله فعالانه در انتخابات مجلس هشتم شرکت می کند اما هنوز درباره نحوه ورود این تشکل به عرصه و ائتلاف با نیروهای حزب الله تصمیم گیری نشده است.

صادق اشک تلخ عضو شورای مرکزی انصار حزب الله در گفتگو با خبرنگار مهر، توضیح داد که تشکل متبوعش برنامه های خود برای حضور در انتخابات 24 اسفند را در آستانه برگزاری این انتخابات اعلام می کند.

وی تاکید کرد: انصار حزب الله به صورت فعال وارد عرصه انتخابات می شود ولی هنوز درباره نحوه این حضور که فهرست مستقل ارائه دهیم یا لیست ائتلافی با نیروهای حزب الله و اصولگرایان داشته باشیم یا از کاندیداهای خاصی حمایت کنیم، تصمیم گیری نشده است.

اشک تلخ با تاکید بر اینکه شورای هماهنگی نیروهای حزب الله وجود خارجی ندارد و کسی مجاز به فعالیت انتخاباتی تحت این عنوان نیست، گفت که انصار حزب الله هنوز درباره ائتلاف با جریاناتی که سال هاست به نام حزب الله در کشور شناخته می شوند، بحث و تبادل نظر نکرده است.

این فعال سیاسی در عین حال در پایان اعلام کرد "انصار حزب الله با حزب الله ایران که سران آن تاکید کرده اند ائتلاف بزرگ حزب الله فهرست انتخاباتی مستقل ارائه می دهد، ائتلاف نخواهد کرد".


[ پنج شنبه 86/4/21 ] [ 12:27 عصر ] [ محمدعلی ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

دست نوشته های خودم (چه میدونم! شایدم یکی دیگه....) کلاً هر چیزی که به نظر مفید میتونه باشه.
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 80583