چه خوش است که آن دم که به عالم برسد از کعبه صدایش... (خرامان)
قالب وبلاگ
دو حمله مسلحانه در اهواز و خرمشهر
یک گروه تروریستی نیز که قصد انجام عملیات در جنوب استان خوزستان را داشتند نیز توسط نیروهای امنیتی دستگیر شدند.
 شب گذشته راکبان یک موتورسیکلت در خیابان عشایر خرمشهر با استفاده از تاریکی شب یک دستگاه خودروی پژو را با رگبار تفنگ خودکار به گلوله بستند و حدود 30 گلوله شلیک کردند.
مسئولین انتظامی خرمشهر با استنکاف از پاسخ دادن، گزارش جزئیات این تیراندازی را به نیروهای امنتیی احاله دادند.
 دو شب پیش نیز راکبان یک دستگاه موتور سیکلت در حمله به یکی از پاسگاه های انتظامی اهواز ، یک سرباز وظیفه را شهید و یک سرباز دیگر را به شدت مجروح کردند.
این دو حادثه در حالی روی می دهد که حدود به 40 روز پیش حجت الاسلام صیمری، امام جماعت یکی از مساجد اهواز به دست افراد ناشناس با رگبار مسلسل به شهادت رسید.
یک منبع آگاه در خرمشهر به خبرنگار ما گفت: عوامل ضد انقلاب در تیراندازی شب گذشته دخیل بودند.
در همین حال وزیر اطلاعات‌ در مصاحبه ای از دستگیری یک گروه تروریستی در خوزستان خبر داد و گفت :‌ ‌سربازان‌ گمنام‌ امام‌ زمان‌ ‌(عج)‌‌ در آخرین‌ عملیات‌ خود از اقدامات‌ تروریستی‌ یک‌ گروه‌ ضد انقلاب‌ جلوگیری ‌کردند.

                                                    وزارت اطلاعات
به‌ گزارش‌ واحد مرکزی‌ خبر ، غلامحسین‌ محسنی‌ اژه ای‌ امروز در همایش‌ مدیران‌ و مسولان‌ غرب‌ استان‌ تهران‌ در کرج‌ افزود: ‌ عناصر این‌ گروه‌ که‌ با اقدامات‌ اطلاعاتی‌ سربازان‌ گمنام‌ امام‌ زمان‌ ‌(عج)‌‌ شناسایی‌ و بازداشت‌ شده‌ اند قصد داشتند اقدامات‌ تروریستی‌ در جنوب‌ خوزستان‌ انجام‌ دهند اما همه‌ انها قبل‌ از هر اقدامی‌ بازداشت‌ شدند. ‌
وزیر اطلاعات‌ با بیان‌ اینکه‌ دشمن‌ برای‌ تفرقه‌ افکنی‌ در کشور به‌ خصوص‌ خوزستان‌ برنامه‌ ریزی‌ کرده‌ است‌ افزود ‌ از مدتی‌ پیش‌ دشمنان‌ انقلاب‌ اسلامی‌ سعی‌ در برهم‌ زدن‌ نظم‌ عمومی‌ و ایجاد تفرقه‌ در کشور داشتند که‌ با اقدامات‌ مناسب‌ سربازان‌ گمنام‌ امام‌ زمان‌ ‌عج‌ ‌ تمام‌ این‌ نقشه‌ ها نقش‌ برآب‌ شده‌ است.‌
‌ وی‌ گفت‌:‌ بحمدالله‌ با اشراف‌ خوب‌ اطلاعاتی‌ و همکاری‌ همه‌ نهادها کوچکترین‌ حرکت‌ دشمن‌ در داخل‌ کشور  شناسایی‌ و بلافاصله‌ عوامل‌ آن‌ دستگیر می‌ شوند.


[ سه شنبه 86/5/16 ] [ 8:1 عصر ] [ محمدعلی ] [ نظر ]
مهدی رحمانیان مدیر مسئول و صاحب امتیاز روزنامه شرق  ضمن تایید توقیف شرق،دلیل این توقیف را مصاحبه با ساقی قهرمان شاعر زن دانست و گفت: ابتدا قرار بود مصاحبه با شهرنوش پارسی پور منتشر شود، اما من چون می دانستم که ایشان مورد اخلاقی دارد مخالفت کردم.
وی افزود: اما دوستان مصاحبه با ساقی قهرمان را آوردند که من از آنها پرسیدم که ایشان مورد اخلاقی دارد یا نه؟ که آنها گفتند، ندارد.
رحمانیان در پاسخ به این سئوال که آیا شرق پس از رفع توقیف دوباره منتشر می شود یا نه؟ گفت: از نظر من امروز روز مرگ شرق است و شرق را باید تمام شده دانست.
مدیر مسئول شرق در مورد ادامه فعالیت مطبوعاتی خویش خاطرنشان کرد: از امروز به بعد درهیچ روزنامه ای فعالیت نخواهم کرد و برای همیشه از این عرصه کناره گیری خواهم کرد.
پیش از این یک مقام آگاه در وزارت ارشاد  در گفت‌وگو با فارس گفته بود: روز شنبه 13 مرداد مصاحبه‌ای در صفحه ادبیات روزنامه شرق بعنوان «زبان زنانه» به چاپ رسید که دلیل توقیف این روزنامه چاپ این مطلب است.
وی اضافه کرد: این مصاحبه با فردی انجام شده است که مطالب همجنس‌گرایی درروزنامه‌های کشورهای دیگر به چاپ می رسانده است و این مصاحبه نیز در همین راستا بوده است.
این مقام آگاه ادامه داد: به همین دلیل هیئت نظارت بر مطبوعات، این روزنامه را توقیف
موقت کرده است تا به این موضوع رسیدگی شود.
نظر نظر نظر . . .

[ دوشنبه 86/5/15 ] [ 5:38 عصر ] [ محمدعلی ] [ نظر ]
گزارشی بهت‌آور از پارتی شیطان‌پرستان
 کنسرت بین‌المللی گروه شیطان‌پرستی در کرج که قرار بود با حضورخوانندگان DJ و گروه‌های راک و رپ بر گزار شود کشف شد.
ده‌ها تن از دعوت شدگان فراخوان اینترنتی اجرای کنسرت گروه‌های خواننده شیطان‌پرستی شب چهارشنبه در محمدشهر کرج دستگیر شدند.

                                                      شیطان پرستی !!!!!!!!!!!!   

 سردار رضا زارعی، فرمانده انتظامی استان تهران در گفت‌وگوی اختصاصی با ایسنا در تشریح این پرونده گفت: این اولین بار است که ده‌ها شرکت کننده دختر و پسر با شیوه جدید فراخوان بین‌المللی اینترنتی به چنین مراسمی دعوت شده‌اند، به طوری که اغلب دستگیرشدگان از جوانان متمول و تعدادی از آنها ایرانی‌های مقیم خارج از کشور بوده‌اند که با هدف شرکت در یک کنسرت مهیج شیطانی راهی این مراسم شدند.

وی افزود: تعدادی از این خوانندگان از معروفترین اجرا کنندگان مراسمهای مهیج هستند که تاکنون در میان آنان یک خواننده زن به نام «گلاره» گروه «وحید دیجی» ، «راک دانیال» ، «مارال» ، «رپ» و خواننده‌ای به نام «اصلان» شناسایی و دستگیر شده‌اند که با ده‌ها دستگاه اکو، باندهای اجرای کنسرتهای بزرگ در حال اجرای برنامه بوده‌اند. 

 رییس پلیس استان تهران ادامه داد: این اولین باری است که دعوت برای شرکت در یک مراسم پارتی گونه از طریق اینترنت به شکل بین‌المللی پیگیری شده است، به طوری که دستگیرشدگان در جریان بازجویی‌ها معترف شدند: برای ورود به این مراسم، کارتهای ویژه‌ای را در اختیار داشته‌اند و بدون این مجوز کسی نمی‌توانست به مراسم راه پیدا کند.  

این اظهارات دستگیرشدگان در حالی مطرح می‌شود که سردار زارعی تاکید کرده است: برگزاری این مراسم یک عملیات کاملا سازمان‌یافته بوده است، چرا که گروه مجری، تعدادی مامور را اطراف محل برگزاری مراسم در یک باغ به کار گرفته بودند تا با پوشش دادن خیابانهای اطراف، هر گونه خطر احتمالی را زیر نظر گرفته و در صورت مشاهده پلیس یا افراد کنجکاو سریعا در جهت پاکسازی مراسم از وجود بیش از 150 بطر مشروبات‌الکلی، 800 سی‌دی مستهجن، موادمخدر حشیش، گراس و لباسهای نیمه عریان وارد عمل شوند.

رییس پلیس استان تهران همچنین به ایسنا گفت: مقارن دهم مرداد ماه، یک روز پیش از اجرای مراسم، پلیس از طریق عوامل اطلاعاتی از موضوع برگزاری چنین مراسمی اطلاع حاصل کرد، اما گروه سازمان دهنده این مراسم به طریقی برنامه کنسرت را پیش‌بینی کرده بودند که تا ساعاتی قبل از اجرا، هیچ یک از مدعوین از محل برگزاری اطلاعی نداشتند و پلیس نیز با شناسایی محل پس از هماهنگی با مقام قضایی و کسب مجوز ورود به محل، جهت دستگیری شرکت‌کنندگان اقدام کرد.
به گفته این مقام انتظامی، در مرحله اولیه ورود پلیس نیز، گروه از هر شرکت کننده مبلغ شش هزار تومان ورودی دریافت کرده بود که این مبلغ با اوج گرفتن مراسم در ساعت حدود 22، به 15 هزار تومان افزایش یافته بود.
 رییس پلیس استان تهران اعلام کرد: تعداد زیادی از این شرکت کنندگان دختر بوده‌اند که با لباسهای به شدت غیرمتعارف در مراسم شرکت کرده و به دنبال مصرف شدید مشروبات‌الکلی و موادمخدر در حال برگزاری مراسم لهو لعب بودند.

 سردار زارعی با اشاره به کشف بیش از 10 دوربین به کار گرفته شده محسوس در باغ محل اجرای این مراسم پارتی، گفت: به نظر می‌رسد برگزارکنندگان به دنبال استفاده از تصاویر شنیع این مراسم بر روی سی‌دی جهت انتشار و فروش بوده‌اند، چرا که ماموران پس از ورود به محل موفق شدند تعدادی از دوربین در حال فیلمبرداری را در محل کشف کنند. در حال حاضر تمامی دستگیرشدگان در پلیس امنیت استان تهران در حال بازجویی درباره نحوه ورود به مراسم، نوع ارتباطات بین گروهی و بررسی سوابقشان هستند و فرمانده انتظامی استان تهران نیز اعلام خبرهای آتی را به بررسی نتایج تحقیقات پلیس منوط کرده است.
این هم از آخر عاقبت دادن آزادی (!!!؟؟؟) به جوانان پرشور (!!؟؟) . جواب خون شهیدان را چه کسی می خواهد بدهد . این است مملکت امام زمان (عج)؟ ، این است کشور شیعه امیر المؤمنین (ع) ؟ از همین جا از تلاش بچه های نیروی انتظامی تشکر می نمایم و امیدوارم که با شناسایی و دستگیری عوامل اصلی این مراسم و همچنین مجازات لازمه از سوی دستگاه قضایی دیگر شاهد این گونه مجالس غربی نباشیم .
اللهم عجل لولیک الفرج 
 
                                          نظر بدهید . . .

[ جمعه 86/5/12 ] [ 5:22 عصر ] [ محمدعلی ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

دست نوشته های خودم (چه میدونم! شایدم یکی دیگه....) کلاً هر چیزی که به نظر مفید میتونه باشه.
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 80584