سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چه خوش است که آن دم که به عالم برسد از کعبه صدایش... (خرامان)
قالب وبلاگ

رهبر شاخه «القاعده» در عراق، ایران را تهدید کرد، در صورتی که حمایت از شیعیان عراق را ظرف دو ماه متوقف نکند، علیه این کشور وارد جنگ خواهد شد.

خودتان با دست خودتان قبرتان را می کنید . . .

«ابو عمر البغدادی» که رهبر گروه امارت اسلامی عراق است و جانشین زرقاوی به شمار می‌رود، در نواری صوتی گفت که رزمنده‌های سنی او، چهار سال است خود را برای مبارزه علیه حاکمیت شیعیان ایران آماده می‌کنند.

وی گفت: «ما به فارس‌ها و به وی‍ژه مقامات دولتی ایرانی یک فرصت دوماهه می‌دهیم تا به هرگونه حمایت خود از دولت شیعی عراق پایان داده و مداخلات مستقیمشان در امور عراق را قطع کنند. در غیر این صورت، جنگی سخت در انتظار آنان خواهد بود».
این نوار که هنوز توسط مقام مستقلی تأیید نشده، در وب‌سایتی که مورد استفاده گروه‌های شورشی می‌باشد، منتشر شده است.

دولت شیعی عراق تحت حمایت آمریکا، ولی دارای پیوندهای نزدیکی با ایران است. دولت آمریکا ایرانی‌ها را متهم به تسلیح شورشیان شیعه عراق می‌کند.

البغدادی در این نوار همچنین به کشورهای سنی مذهب و عربی که دارای روابط تجاری با ایران هستند، دو ماه فرصت داده تا روابطشان را قطع کنند.
وی گفت: «ما به تک تک تجار سنی داخل ایران و یا کشورهای عربی هشدار می‌دهیم که با هیچ تاجر شیعه‌ای معامله نکنند».

البغدادی گفت که گروه او مسئول دو بمب‌گذاری انتحاری با کامیون در ماه «می» در مناطق کردنشین شمال عراق است. وی گفت که انفجار این دو کامیون در اربیل و مخمور نشان‌دهنده پیشرفت جهاد اسلامی در مناطق کردنشین است!

البغدادی همچنین به انتقاد از رهبران کرد به خاطر اتحادشان با شیعیان دولت عراق پرداخت و آنها را متهم به ترویج سکولاریسم و کمونیسم و فساد در میان زنان در منطقه مسلمان‌نشین کردستان عراق کرد.

ما هم امیدواریم که همچنین کارهای احمقانه ای را انجام بدهند تا جهانیان درسی را که ایران شیعه به آنان خواهد داد را ببیند تا عبرتی شود برای دیگران !!


[ دوشنبه 86/4/18 ] [ 1:59 عصر ] [ محمدعلی ] [ نظر ]
<   <<   6      
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

دست نوشته های خودم (چه میدونم! شایدم یکی دیگه....) کلاً هر چیزی که به نظر مفید میتونه باشه.
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 80586