سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چه خوش است که آن دم که به عالم برسد از کعبه صدایش... (خرامان)
قالب وبلاگ

بسمه تبارک و تعالی

سلام، صبح جمعه بخیر

هفته‌ی گذشته مجدداً مردم با حضوری دشمن کور کن! اعتماد خود به نظام رو ثابت کردند. البته یک روی پیام این انتخابات مهم و حساس، به دشمنان بود. اما روی دیگر، "پیام‌ها"یی و نه البته پیام!ی بود که منتخبین و غیر منتخبین و گروه ها و افراد این سمتی و آن سمتی، پشت این جبهه و پشت آن جبهه، پشت خاکریز و پشت سنگر، عقبه و همه و همه به خوبی دریافت کردند. البته اگر مؤثر افتاده باشد. امیدواریم و انشاالله.

 

این هم شعری که توسط حاج آقا ارضیحفظه الله اجرا شده (حیفم اومد همش رو نگذارم):

صلی الله علیک یا مولای یا صاحب الزمانعجل الله تعالی فرجه

اگر که چشم تَرَم زائر شما می شد *** تمام حاجت من یکسره روا می شد

ادامه مطلب...

[ جمعه 90/12/19 ] [ 9:31 صبح ] [ محمدعلی ] [ نظر ]

به نام حضرت حق

و علیکم السلام

قصد بروز کردن نداشتم‍! اما صحبت های دیروز آقا رو که شنیدم واجب شد! صریح، روشن، مشخص و مبرهن.

...""ایشان با اشاره به سخنان روز گذشته خود در خصوص برخی مسائل روز، افزودند: متأسفانه برخوردی که برخی روزنامه‌ها با این سخنان کردند، بجای القای آرامش در کشور، القای دوگانگی و دعوا را میکرد.
رهبر انقلاب اسلامی خطاب به صاحبان قلم و تریبون خاطرنشان کردند: نباید به گونه‌ای صحبت و یا مطلبی نوشته شود که القای تنش و درگیری در جامعه باشد زیرا این موضوع، خلاف شرایط کنونی کشور است.""...

حتماً باید حضرت آقا بیایند و اسم ببرند که ای روزنامه .... ای سایت .... ای آقای .... ای .... ؟؟! دیگه چطوری باید بیان کنند که آی ی ی ی کسایی که ادعا می کنید عمار رهبر هستید و خودتون رو غرق در ولایت فقیه می دونید و صداش هم گوش فلک و افلاکیان رو کر کرده.... با شما هستم که انقدر فضا رو آلوده نکنید... انقدر القای اختلاف بین مسئولین، بین دولت و رهبری و ... نکنید... اگر یک وقت اصلاحاتی ها بیان یه چیزی بگن تو روزنامشون یا سایتشون خب تکلیف مشخص هست! انتظاری نمیره که بیان خوب نظام رو بگن! اونها مشخص هست دنبال چی هستن و کلاً از گردونه بحث خارج هستند. ولی وقتی ای آقا ای روزنامه ای که میای میگی رهبری حکم داد و جلوی دولت رو گرفت، تحلیل میذاری، دوباره آقا تذکر میدن باز تیتر رو "انحرافی" (نکته!) میزنی، باز دوباره آقا تذکر میدن (ای بابا بسه دیگه خجاالت بکشید! بی تقوایی تا چه حد؟!) باز هم توجه نمیکنی؟!؟ بعضی که واقعاً پر رو هستند. با این تذکر باز دوباره انگار خوابن! این هم از ولایت پذیری آقایون! کاملاً مشخص شد با مواضعی که راجع به سخنان دیروز آقا گرفتن! این بصیرتشون به درد.... هم نمیخوره! همین آقای احمدی نژادی که بعضی واسش روزشمار ولایت پذیری میذارن، صد برابر همین ها ولایت پذیر تره! به عمل کار برآید به سخنرانی(سخندانی! کدومش؟) نیست آقاجون!

میگن کسی که خوابیده رو میشه بیادارش کرد ولی کسی که خودش رو به خواب زده تا قیامت هم صداش کنی نمیتونی بیدارش کنی.

بسه دیگه واقعاً حالم از بعضی از این سیاسیون که اسمشون هم گذاشتن اصولگرا!! (زرشک!) به هم میخوره. ضد اصول هستن آقایون تا اصولگرا!

 


پاورقی:

سخنان مقام معظم رهبری دیروز

مطلب دو روز پیش وبلاگ (واقعاً در کشور دارد خدمت انجام میگیرد...)


[ دوشنبه 90/2/5 ] [ 10:47 عصر ] [ محمدعلی ] [ نظر ]

بسم الله النور

عرض من به عناصر داخلى، به مردم دلسوز، به برادران و خواهرانى که در داخل با مسائل تبلیغاتى سر و کار دارند، این است که سعى کنند به این آشفتگى کمک نکنند. این که تحلیل بگذارند، یکى از آن طرف، یکى از این طرف، این علیه آن، آن علیه این، براى هیچ و پوچ، چه لزومى دارد؟

سلام علیکم؛

صحبت های امروز حضرت آقا باید برای بعضی آقایون قابل توجه باشه. روی سخنان ولی امرمون مشخصه... چند بار باید ایشون بیایند و یک ماجرایی که ارزش آنچنانی ندارد و توسط عده ای هیاهو گر به مسئله اصلی کشور تبدیل شده -و بر اون اساس غربی ها فشار تبلیغاتی روی کشور ایجاد میکنند- رو تبیین کنند. این بار اول نبود.... جالب بود برام، قسمت اصلی سخن حضرت آقا رو در اخبار که نشون داد (راجع ماجراهای اخیر) مشخص بود که ایشون ناراحت هستند از این وضع هیاهو گری ها و تبلیغات بر ضد دولت ولی تیتر یک بعضی سایت ها رو ببینید: "تا زنده هستم، نمی گذارم در حرکت به سوی آرمان ها، انحراف ایجاد شود"

ایشان در بخش مهمی از سخنانشون فرمودند:

...خب، واقعاً در کشور دارد خدمت انجام میگیرد. هر جا خدمت باشد، هم مردم طرفدار هستند، هم رهبرى طرفدار است. ما که راجع به شخص قضاوت نمیکنیم؛ ما کار را، خط را، جهتگیرى را ملاک و معیار قرار میدهیم. آنجائى که کار و خدمت و تلاش هست، حمایت ما هست، حمایت مردم هست. و بحمداللَّه امروز کار دارد انجام میگیرد. مسئولین دولتى هم حقاً و انصافاً دارند تلاش میکنند؛ هم اعضاى دولت، هم بخصوص خود رئیس جمهور. اینها شب و روز ندارند؛ من مى‌بینم، من از نزدیک شاهدم. اینها دائم مشغول کارند، مشغول خدمت و تلاشند...

آقایون مدعی ولایت مداری و ذوب در ولایت انشاالله میشنوند دیگر؟؟!؟!؟ یا فقط همین تیترهای خودشون رو بدون پیشش و بدون بعدش میخونن؟!؟!؟ اون 2، 3 خط اول این پست هم صحبت های حضرت آقاست. مشخص هست آقا با چه کسانی هستند؟ بله!؟!؟؟


متن کامل بیانات رو در اینجا بخونید.


[ شنبه 90/2/3 ] [ 9:59 عصر ] [ محمدعلی ] [ نظر ]
   1   2   3      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

دست نوشته های خودم (چه میدونم! شایدم یکی دیگه....) کلاً هر چیزی که به نظر مفید میتونه باشه.
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 7
کل بازدیدها: 80527