سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چه خوش است که آن دم که به عالم برسد از کعبه صدایش... (خرامان)
قالب وبلاگ

رئیس جمهوری اسلامی ایران چهارشنبه شب با شرکت در گفتگوی ویژه بخش خبری ساعت 30/22 شبکه دو سیما، به تشریح تازه‌ترین مواضع دولت درباره مسائل مختلف می‌پردازد.

به گزارش واحد مرکزی خبر بررسی مسائل و موضوعات روز، تشریح و تبیین عملکرد دولت و بررسی مسائل منطقه و جهان از محورهای این گفتگو خواهد بود.

گفتگوی ویژه خبر شبکه دو سیما با حضور رئیس جمهور فردا شب ساعت 45/22 آغاز خواهد شد.

جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد رییس محترم جمهور


 

 

 


[ سه شنبه 86/5/2 ] [ 6:1 عصر ] [ محمدعلی ] [ نظر ]
پیش بینی یک عضو حزب مشارکت از ترکیب مجلس هشتم
یک عضو ارشد جبهه مشارکت اخیرا" در جمع برخی خبرنگاران گفته است: اصلا" به انتخابات مجلس هشتم خوش‌بین نیستم و بعید می‌دانم با شرایط موجود بتوانیم موفقیتی در این انتخابات داشته باشیم .
وی با اشاره به احتمال رد صلاحیت برخی چهره های سرشناس حزب مشارکت ، تعداد نمایندگان اصلاح طلب واقعی در مجلس آتی را 50 تا 60 نفر تخمین زده است.

این عضو جبهه مشارکت، فضای بسته انتخاباتی ، و محدودیت های تبلیغاتی جدی همچون منع نصب پوستر و بنر از سوی نامزدها را از جمله اقداماتی دانسته که به عدم پیروزی اصلاح طلبان در انتخابات آتی کمک خواهد کرد. وی افزوده است: تنها کانال ارتباطی ما با مردم برخی سایت های اینترنتی هستند در حالی که بسیاری از مردم یا با اینترنت کاری ندارند یا اگر به اینترنت متصل هستند به سایت های سیاسی سر نمی زنند.
 
 
50 تا 60 نفر یک کمی زیادی شون می کنه نه ؟! نظر شما چیه ؟؟

[ جمعه 86/4/22 ] [ 8:3 عصر ] [ محمدعلی ] [ نظر ]
حمله آمریکا به ایران تا 45 روز آینده؟
بر اساس یک بسته جدید ، تاریخ خاصی به عنوان زمان حمله نظامی آمریکا به ایران تعیین شده و طرح این عملیات از طریق دیک چنی به تایید بوش رسیده است.

 

بر اساس یک بسته جدید تبلیغاتی برخی رسانه های غربی و منطقه ای طی روزهای آینده ، احتمال حمله نظامی آمریکا به ایران تا 45 روز آینده (نیمه دوم آگوست) را مطرح خواهند کرد.
 
دستمایه این خبر نیز ، اقدامات غیرمعمول و غیرعادی در پایگاه های نظامی منطقه و مشخصا" در پایگاه های آمریکا در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس خواهد بود.
 
در این بسته همچنین عنوان می شود که دیک چینی و ژنرال های آمریکایی و اسرائیلی طی یک جلسه کاملا" سری این طرح را مورد بررسی قرار داده اند و حتی طرح عملیاتی این حمله به اطلاع جرج بوش رسید ه است. شروع این تهاجم نظامی نیز به این نحو است که با حملات هوایی و موشکی برق آسا به ایران آغاز شده و در صورت موفقیت آمیز بودن آن، اسرائیل به بخش هایی از سوریه و جنوب لبنان حمله خواهد کرد.

چه غلط ها !!؟

مثل اینکه اینها قصد آدم شدن ندارند ... از عراق و افغانستان و لبنان و فلسطین هم عبرت نگرفتند ، باشه هر طور که دوست دارید . ولی عواقب بعدی این کار به عهده خودتونه ها ...

آها راستی اینم بگم که اینجا عراق نیست ها ...


[ پنج شنبه 86/4/21 ] [ 1:15 عصر ] [ محمدعلی ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

دست نوشته های خودم (چه میدونم! شایدم یکی دیگه....) کلاً هر چیزی که به نظر مفید میتونه باشه.
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 80580